FANDOM

Ігровий процес Редагувати

Vostok Games Dwm 2013-10-02 22-46-42-60

Запитання: Чи можна перелізати, перескакувати через всі малогабаритні перешкоди, ховатися за всім, що може стримати кулю чи осколки, і визирати із будь-якої сторони укриття?
Відповідь: Все це у нас буде можливо. Якщо мається на увазі механіка як у Gears of War – такої механіки ми не плануємо.

Запитання: Чи будуть у грі дуже небезпечні, але прибуткові в плані лута приховані локації, до прикладу, підземелля, засікти які можна буде тільки спецприладом?
Відповідь: Ми плануємо схованки і секрети, які буде складно виявити.

Запитання: Радіокоманди – дана функція знайде втілення у грі?
Відповідь: Так, радіокоманди будуть.

Запитання: Чи плануються у грі невеликі території із низьким вмістом кисню, або ж з його відсутністю, пройти через які можна буде або із необхідним саморобним устаткуванням, або на свій страх і ризик без нього?
Відповідь: На деяких картах подібні місця будуть.

Запитання: У нас буде шанс ударити прикладом, наприклад, зомбі який підійшов дуже близько, мутанта чи іншого персонажа, щоб при цьому у нього віднімалися життя, або оглушувався на декілька секунд?
Відповідь: Щось подібне буде.

Запитання: Гравець зможе вести вогонь із двох однакових стволів одночасно?
Відповідь: Ми думали над цією ідеєю і прийшли до висновку, що реалізація подібного механізму негативно вплине на атмосферу і ігровий баланс. Тому ми вирішили відмовитися від даної ідеї. ^

Запитання: Чи будуть гравцю траплятися фальшиві артефакти, на зовнішній вигляд схожі зі звичайними, але не мають властивостей справжніх, і які негативно впливають на характеристики персонажу?
Відповідь: Ми проти такої ідеї, так як нам здається неправильним обманювати гравця, який витратив сили і ресурси на здобуття артефакту.

Запитання: Крім аномалій, які негативно впливають впливають на живих істот, ми зустрінемо корисні аномалії, які дають певні плюсові характеристики або, до прикладу, відновлюють здоров'я персонажа?
Відповідь: Це суперечить самій концепції аномалії, як небезпечного місця.

Запитання: Чи будуть в Survarium тренувальні місії?
Відповідь: Ми розглядаємо різноманітні варіанти туторіалу або тренувальної місії. Це буде щось на подобі разової місії, які не можна виконувати знову і знову.

Запитання: Чи будуть введені якісь обмеження на створення власного клану?
Відповідь: Кожен гравець має мати можливість створити свій клан. Інша справа, що клани із 1-2 людини по більшій частині плутають гравців. Скоріш за все, ми введемо якісь обмеження, наприклад, для створення клану потрібно 5-10 гравців, які дали на це згоду. Плюс ми плануємо ввести прокачку клану. І тоді буле легко розрізнити досвідчений і сильний клан від нового.

Запитання: Як буде виглядати подача заявок на вступ у клан і їх розгляд?
Відповідь: У нас є ідеї зробити щось подібне до біржі праці, де бійці могли б підшукати свій клан по відкритим у клані "вакансіям", а клан – підшукувати собі бійців по залишеному "резюме".

Запитання: Цікаво біло б побачити динамічні аномалії, або статичні аномалії, які з новим раундом міняли б своє розташування. Таке буде?
Відповідь: Аномалії в Survarium будуть достатньо рандомними. Але все ж таки будуть обмежені областями. Зовсім у випадковому місці карти аномалії з'являтися не будуть.

Запитання: Чи будуть, наприклад, гравітаційні аномалії впливати на траєкторію польоту кулі, а хімічні – не просто знижувати властивості екіпірування, але і викликати корозію, після якої ремонт буде неможливий?
Відповідь: В першому випадку – на жаль, це неможливо втілити, так як даний аспект кардинально збільшить навантаження на ігровий сервер. Що стосується другої пропозиції – воно нам здається занадто хардкорним. Уявіть, що ви отримали дуже рідкісний бронежилет, а потім від зламався назавжди, тому що ви постояли в хімічній аномалії через лаг Інтернету.

Запитання: Чи зможе гравець в ході гри переносити невеликі предмети і використовувати їх в якості тимчасового укриття?
Відповідь: Поки ми не плануємо щось подібне.

Запитання: Чи виникає у грі під час управління персонажем відчуття швидкості і плавності як в Stalker чи ж проект буде подібний на інші MMORPG, де фізика персонажу, що рухається, подібна до фізики руху поїзда?
Відповідь: Наша гра набагато ближча до шутерів від першої особи, ніж до MMORPG.

Запитання: При досягненні максимального рівня і завершенні всіх квестів чи зможемо ми почати проходити гру заново – з самого початку, але більш потужнішим персонажем? Якщо ні, чи буде в проекті хоч яка-небудь цікавість при повторному проходженні(реплейабіліті)?
Відповідь: Survarium не являється грою для одноразового проходження. Саме тому у нас виникають серйозні сумніви на рахунок цього, що ви зможете пройти весь контент від А до Я. Крім того, ми плануємо випускати регулярні контентні оновлення, нові карти, квести, сюжети і так далі..

Запитання: Чи зможемо ми використовувати знайдену в режимі "free play" екіпіровку в інших режимах? Якщо ні, то як ми зможемо отримати зброю і прилади без необхідності їх покупки?
Відповідь: Екіпіровка не валяється просто так на землі. Саме тому отримати її буде досить проблематично. Ми пропонуємо два варіанти: якщо ви убили когось і забрали його зброю, то зможете використовувати його на протязі певної ігрової сесії (матчу). Але якщо ви виконали певне завдання, відшукали схованку і отримали нагороду із певної "скрині" (не в буквальному сенсі – вона може висіти на паркані, до прикладу), то тоді вона зберігається на вашому обліковому записі і після завершення сесії.

Запитання: У багатьох іграх включаючи STALKER, добрий слух може послужити гравцю хорошу службу – він може виявити в темряві наближення ворогів, яких не можна виявити іншими способами. Чи варто очікувати того ж в Survarium?
Відповідь: Так, звичайно. Звук – невід'ємна частина нашої гри.

Запитання: Чи розцінюєте ви рецепти крафтинга як підсилювачі можливостей гравця, ліків і ядів?
Відповідь: З нашої точки зору, медичні ліки повинні бути досить реалістичними. Ось чому ми не плануємо вводити ліки, які подвоюють точність вашої стрільби. Тим не менш, ми введемо засоби, які подвоюють максимальне значення отримуваної шкоди, а також, які дозволяють тимчасово переносити без наслідків критичну шкоду. Чи збираємося ми робити їх доступними через крафтинг? Скоріш за все, ні, але не виключаємо додавання такої можливості в майбутньому.

Звук Редагувати

Запитання: Який музикальний супровід планується у грі?
Відповідь: Dark Ambient.

Технічні питання Редагувати

Запитання: Як давно пишеться Vostok Engine, і скільки роботи над ним ще належить виконати?
Відповідь: Рушій пишеться з початку 2012 року. Роботи ще дуже багато, але ми віримо в досвід нашої команди програмістів.

Запитання: Наскільки новий рушій буде відповідати сучасним технологіям?
Відповідь: Рушій буде відповідати усім сучасним вимогам, включаючи підтримку технології DirectX11.

Запитання: Яка приблизно швидкість Інтернет-з'єднання знадобиться для гри?
Відповідь: Ми орієнтуємося на 64 кбіт download і 32 кбіт upload.

Запитання: Чи планується крім ПК випустити гру на консолях (PS3, Xbox360)?
Відповідь: На даний момент ми не розглядаємо таку можливість.

Запитання: Які системні вимоги проекту Survarium?
Відповідь: Survarium використовує сучасний рушій, який підтримує DirectX 11 і багатоядерні процесори. Він розрахований на відеокарту не нижче GeForce 8800 із 512 Мб пам'яті, а також потребує 2 Гб оперативної пам'яті. Для хорошої гри знадобиться стабільне інтернет-з'єднання із швидкістю не менше 64/32 кбіт.

Модмейкерство Редагувати

Запитання: Чи буде можливість створювати моди по грі?
Відповідь: Гра буде підтримувати модифікацію, але без впливу на баланс гри. Наприклад, зміна інтерфейсу гри. Ми розглядаємо ідею внутрішньоігрових браузерів.

Посилання Редагувати