FANDOM

Ігровий процес Редагувати

Vostok Games Dwm 2013-10-02 22-46-42-60

Запитання: Які плани по локаціях на даний час. Якщо вони будуть зроблені на основі реальних прототипів, чи залишиться їхня реальна назва у грі?
Відповідь: Ми надаємо перевагу використовувати за основу ігрових локацій реальні прототипи. По можливості, будемо зберігати і їхні реальні назви.

Запитання: Чи буде у грі техніка?
Відповідь: На даний момент, це не планується.

Запитання: Чи будуть у грі RPG-елементи?
Відповідь: Так, звичайно.

Запитання: Чи можлива присутність системи A-Life в Survarium?
Відповідь: Ні.

Запитання: Наскільки буде хорошим арсенал гри? Чи будуть всіляку апгрейди на нього?
Відповідь: Арсенал буде достатньо широким, із натиском на реально існуючі прототипи. Плануються і апгрейди.

Запитання: Чи буде присутня система прицілювання на мушку?
Відповідь: Так, буде.

Запитання: Чи буде свобода дій гравця?
Відповідь: Так, безумовно.

Запитання: Чи можна буде змінювати зовнішність і тілобудову свого персонажу під час старту гри?
Відповідь: У нас є бажання внести редактор персонажу, однак імовірність появи його на етапі виходу гри в бету низька. Скоріш за все, буде щось бузове із розширенням функціоналу в подальшому.

Запитання: Чи буде доступне замовлення реального обличчя і тілобудови гравця для його персонажу за реальну валюту?
Відповідь: Поки не задумувалися про подібний сервіс. Якщо така необхідність у гравців буде, можемо розглянути можливість реалізації.

Запитання: Яким буде початковий й персонаж, новачком чи можна буде просунути одразу деякі його уміння?
Відповідь: На початку гри всі стартують як новачки, із базовими уміннями. Ну а якщо ви захочете прокачати персонажа прискореними темпами, для цього буде існувати преміум-акаунт.

Запитання: Рюкзак персонажу буде як в "Сталкері", тобто, буде тільки вага, чи будуть ще враховуватися і його об'єм? Якщо так, то чи будуть різні види і об'єми рюкзаків?
Відповідь: Рюкзаки, контейнери і т. п. будуть різними. У кожного будуть свої властивості. Які саме – розповімо пізніше.

Запитання: Чи буде зміна дня і ночі?
Відповідь: Зміна дня і ночі буде, і буде суттєво впливати на геймплей. Зміни пори року не буде.

Запитання: Чи буде на зброї затвор і вікно екстракції гільз розташовані із правильної сторони?
Відповідь: Зробимо все можливо :)

Запитання: Якщо у грі будуть ранги, то у "Новачка" перезарядка зброї буде такою ж, як і у "Живої Легенди" чи кожна анімація перезарядки зброї (швидкість і спритність) буде різна, в залежності від рангу?
Відповідь: Ранги будуть. А про всі відмінності між "Живою Легендою" і "Новачком" ми розповімо пізніше.

Запитання: Чи будуть захисні комбінезони/костюми і одяг реально існуючими аналогами, а не результатом дизайнерських фантазій? Розгрузки, накопичувальники, шоломи, підшоломники, рукавиці, чоботи і т. д. будуть, як окрема опція для костюмів, чи будуть разом із костюмом продаватися?
Відповідь: Костюми/комбінезони будуть, в основі своїй, братися із реальних прототипів, але не слід чекати ультра-реалістичності в їх властивостях у грі – ми не робимо симулятор. До костюмів будуть доступні різноманітні аксесуари, як окремі опції.

Запитання: Чи буде можливість зробити всій схрон/куток в якомусь глухому місці?
Відповідь: Ні, оскільки в цьому не буде сенсу – весь ваш "хабар" буде завжди при вас у вашому лоббі гри.

Запитання: Чи будуть угрупування із гри якось відрізнятися один від одного?
Відповідь: Так, угрупування будуть відрізнятися і можливостями, і завданнями, і діалогами, тому співробітництво із різними угрупуваннями у грі викличе цікавість. У гравця буде відповідна свобода вибору.

Запитання: Де будуть відбуватися події гри?
Відповідь: Ми все ще орієнтуємося на пострадянський простір, але глобальна катастрофа, яка лежить в основі сюжету, дозволяє нам, гіпотетично, зробити локації Москви, Берліну, Ню-Йорка або будь-якого іншого місця, де люди продовжують виживати.

Запитання: По яких навичках можна прокачувати персонажа?
Відповідь: Гравець може покращувати навички свого персонажу по п'яти напрямках: стрілкова підготовка (навички володіння вогнепальною зброєю, прицілюванням, перезарядка), фізична підготовка (швидкість пересування, переносима вага), медичні знання (уміння користуватися ліками, стимуляторами), технічна підготовка (уміння використовувати сканери і різного роду засоби, пастки, прилади), знання про новий світ (покращення поводження із аномаліями, артефактами).

Запитання: Чи будуть спецнавички?
Відповідь: За кожне покращення рівня, гравець отримує невелику пасивну перевагу, але раз в декілька рівнів він буде набувати нове уміння, як, наприклад, підвищення часу спринту, стрільба із снайперської зброї із затримкою дихання і інше.

Запитання: Внутрішньоігрова валюта буде?
Відповідь: Так, гравець буде отримувати гроші і зможе витрачати їх на купівлю зброї і спорядження в угрупувань, але асортимент буде залежати від репутації персонажу в даного угрупування.

Запитання: Чи буде система статистик гравців, по якій про них можна дізнатися всю ігрову інформацію?
Відповідь: Так, звичайно.

Запитання: Чи будуть у грі професії, які можна буде вивчити?
Відповідь: Будуть різноманітні навички і варіанти прокачки персонажу. Гравець буде обирати, що йому до душі.

Запитання: Чи побачимо ми у грі різноманітні пристосування типу датчиків руху, тепловізорів, окулярів нічного бачення, розтяжки, пастки і т.д.?
Відповідь: Так, це планується.

Запитання: Чи може гравець очолити угрупування, отримати в ній звання, деякі можливості?
Відповідь: Якщо захочете, ви можете створити свій клан у грі. Це і буде ваше угрупування, яку ви очолите.

Запитання: Чи можна використовувати трофейну зброю, яка здобута в бою?
Відповідь: Так, але тільки до кінця раунду/місії в грі.

Запитання: У гравця буде можливість купити персональні "нашивки" для себе і свого клану?
Відповідь: Ми плануємо створити конструктор нашивок, де кожен гравець зможе зібрати свою із компонентів. Деякі компоненти будуть доступні з самого початку, деякі – видаватися за отримання досягнень і подвигів. Деякі – тільки куплятися.

Запитання: Як складаються справи із маскувальним одягом?
Відповідь: Будуть різноманітні типи бронежилетів, деякі мають бонус до маскування.

Запитання: Чи буде реалізована система пошкодження тіла? До прикладу, із простреленою рукою уже складніше тримати автомат, а при пораненні ногу повільніше пересуваєшся.
Відповідь: Система пошкоджень частин тіла запланована, подивимося, як вона покаже себе в плейлистах, і після цього будемо приймати фінальне рішення по ній.

Запитання: Чи буде обмеження часу на біг?
Відповідь: Так, буде.

Запитання: Переносима вага буде мати обмеження?
Відповідь: Межа переносимої ваги у нас в планах.

Запитання: Якщо гравцю потрібно сховатися в траві, чи зможе він лягти на землю і рухатися по-пластунськи?
Відповідь: Поки ми ще прийняли кінцевого рішення на цей рахунок.

Запитання: Чи реалізують розробники властивість гравців залазити, пролазити у віконні отвори і проломи в стінах, підтягуватися чи підсаджувати товариша, щоб він подав потім руку і допоміг вам видертися?
Відповідь: Це вимагає великої кількості ресурсів для реалізації. Як для виробництва, так і для тестування на предмет залізання в недопустимі місця.

Посилання Редагувати