FANDOM

Загальні питання Редагувати

Vostok Games Dwm 2013-10-02 22-46-42-60

Запитання: Під час роз'єднання із Інтернетом чи зможу я заново приєднатися і продовжити гру із перерваного місця?
Відповідь: Не переживайте. Ви зможете повторно приєднатися до незавершеного матчу.

Запитання: Чи зможуть чотири або більше команд змагатися одночасно в окремому режимі гри?
Відповідь: Поки ми не готові сказати, чи будемо ми здійснювати дану ідею чи ні. У нас є побоювання, що в такому випадку бій перетвориться в кашу, чого нам би хотілося уникнути.

Запитання: Чи буде відображатися FPS і пінг під час гри?
Відповідь: Так, це буде.

Запитання: В режимах PVP і PVE можна буде забронювати місце для гравця, який приєднається до гри пізніше?
Відповідь: Ні, такого ми робити не плануємо. Якщо ви хочете грати з друзями – то можете створити групу, і в такому випадку ваша група приєднається разом із вами за одну команду.

Запитання: Чи розглядаєте ви варіант ділення серверів по типу проходження гри, де гравці, які, наприклад, пройшли по одній гілці сюжету, направляються на один сервер, а інші – відповідно, на інший?
Відповідь: Нам би хотілося басити всіх гравців, які грають на одному сервері і конкуруючих один з одним. Чиї дії успішніші – ті і впливають на розвиток історії.

Запитання: Що ви можете сказати про найсильніших і видатних сторонах вашої системи створення персонажу? Наскільки вона буде детальною?
Відповідь: Нам подобається концепція перків і те, що вони комбінуються один з одним. Нам подобається те, як змінюється вигляд персонажу в залежності від того, який одяг і екіпіровка на ньому одягнені. Ми любимо відчуття постійного розвитку персонажу. Що стосується розробки, то тут немає межі вдосконаленню, і ми впевнені, що після запуску деякі речі, скоріш за все, будуть працювати не зовсім так, як планувалося, і нам прийдеться їх допрацьовувати. Ми не збираємося зупинятися, і будемо продовжувати вдосконалювати систему з плином часу.

Запитання: Мені хотілося б дізнатися більше про інтерфейс – чи буде він відноситися до стандартного HUD-типу, наскільки дозволить погрузитися в атмосферу гри, а також те, чи розглядаєте чи альтернативні способи його втілення?
Відповідь: Ми випробували різні варіанти, але в кінцевому рахунку вирішили дотримуватися стандартного двовимірного HUD-інтерфейсу. Звичайно ж, ми зробимо все, що в наших силах, для того, щоб для гравців він був максимально інформативним, але не нав'язливим. Атмосферність надзвичайно важлива.

Запитання: Чи розглядаєте ви вашу гру як спосіб передачі певного всеохоплюючого послання чи для вас це просто гра?
Відповідь: І те, і інше. Так, ми створюємо гру, але нам в першу чергу важливо, щоб проект володів певними цінностями. Тому для нас це не просто "копання від плоту до обіду". А сама гра – з такої точки зору – являється доволі цікавим способом привернути чиюсь увагу до певних проблем.

Запитання: З якою найбільшою складністю ви зіткнулися під час розробки Survarium?
Відповідь: Найскладніше для нас – боротися із спокусою зробити Survarium ще більш просунутим! Ми хочемо скільки всього зробити! Наші прихильники, однак, захочуть побачити ще більше, до того ж – якомога швидше. Таким чином, ми розуміємо, що все ще являємося молодою командою. Так, багато ми можемо зробити досить швидко, завдяки нашому досвіду і таланту наших колег. Тим не менше, інші речі потребують великої кількості часу і ресурсів. Нам дуже складно шукати компроміс із самим собою, намагаючись вирішити, що відкласти на потім чи спростити в порівнянні із початковими задумами.

Сюжет Редагувати

Запитання: Основа атмосферності S.T.A.L.K.E.R. – сюжет і сеттінг. Що стане із сюжетом? Адже в MMO його майже немає.
Відповідь: Місії для кооперативного проходження (PVE) будуть зв'язані глибокою сюжетною лінією.

Запитання: На чому базується сюжет Survarium?
Відповідь: Події гри побудовані навколо масштабної екологічної катастрофи на Землі, причини якої достеменно невідомі. Непрохідний ліс із всіх сторін наступає на міста, тварини і птахи, що втратили глузд, нападають на виробничі комплекси, військові будівлі, склади і електростанції. Міста відрізані один від одного, немає води, електрики, газу, зв'язок не працює. Держави розпадаються, анархія охоплює світ. Тепер сила вирішує, кому вижити. Тим часом, нові види рослин і тварин цілеспрямовано знищують людську цивілізацію. Дивні рослини і гриби проростають через бетон і залізо. Вчені всього світу безуспішно намагаються справитися із аномалією, яка розповзається по Землі із страшною швидкістю.

Запитання: Сюжетна лінія буде мати логічний кінець?
Відповідь: У грі ми запропонуємо декілька сюжетних ліній, деякі будуть завершуватися, деякі будуть з'являтися. У нас є плани на продовження сюжету. Його відгалуження будуть розкриватися не одразу, а поетапно, по мірі розвитку світу гри і можливостей гравця.

Запитання: Чи буде Survarium напряму пов'язаний із подіями S.T.A.L.K.E.R.?
Відповідь: Ні. У нас своя історія, яку ми створюємо, опираючись на наш досвід і бачення пост-апокаліптичного світу. Survarium запропонує гравцям подібний дух і випробуваний в S.T.A.L.K.E.R. елементи, такі як аномалії, мутанти, артефакти і впізнавані локації. Це дивний новий світ, із новими смислами, атмосферності і наповненням.

Запитання: Проходження сюжету можливе тільки в режимі кооперативного проходження?
Відповідь: Основні поняття про сюжет дійсно можна отримати із режиму кооперативного проходження, але і в інших режимах гравці зможуть знайти записи, із яких вони дізнаються певну інформацію про світ гри, історії конкретної локації.

Ігровий процес Редагувати

Запитання: Наскільки Survarium буде відповідати серії S.T.A.L.K.E.R.?
Відповідь: В Survarium будуть присутні характерні ігрові складові, такі як виживання, аномалії, угрупування, мутанти і ін. Однак всі ці елементи гри будуть новими, не такими як в S.T.A.L.K.E.R.

Запитання: Чи будуть у грі подібні угрупування, як були в S.T.A.L.K.E.R.?
Відповідь: В Survarium будуть угрупування, подібні уже відомим по попередній грі, однак вони будуть новими.

Запитання: Скільки угрупувань планується у грі? Чи можна буде до них приєднатися?
Відповідь: В нашому плановому списку уже дев'ять угрупувань. Не всі із них будуть доступні для гравців.

Запитання: Чи можна буде у вашій грі створити клан?
Відповідь: Так, клан створити можна буде.

Запитання: Яка буде роль донату?
Відповідь: Донат не буде являтися життєво необхідним для гри, але дозволить дати додаткові можливості – направлене прискорення часу прокачки, унікальку екіпіровку, доступ до розширеної статистики. Весь необхідний для проходження гри контент буде доступний безкоштовно.

Запитання: Яка роль експи?
Відповідь: Реалістичний підхід не застосовувався. Навички гравця будуть важливіші характеристик персонажу.

Запитання: Яким буде розмір ігрового світу?
Відповідь: Цілісного ігрового світу не буде. Буде сесійна гра із окремими локаціями. Розміри окремо взятих локацій – поки питання ігрового балансу.

Запитання: Чи плануєте ви у грі Survarium зробити "Зоною" цілі материки?
Відповідь: По сюжету нашої гри, екологічна катастрофа охопила всю планету. І безпечних, придатних для життя місць практично не залишилося. Тому частина ігрових локацій буде присвячена Європі, Америці, Азії. Але це – справа майбутнього…

Посилання Редагувати