FANDOM

Олег Яворський, директор по маркетингу і PR: "Привіт усім! Ми продовжуємо нашу розповідь про розробку проекту Survarium і сьогодні вас чекає знайомство із локацією Школа, угрупуванням Чорний Ринок, ми розповімо про систему зброї у грі, а також ви дізнаєтеся інші подробиці нашого проекту. Ну що ж, почнемо!"

Чорний РинокРедагувати

Survarium Dwm 2013-10-09 16-41-07-05
Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: Чорний Ринок заснував один із лідерів великої банди мародерів. Чорний Ринок знаходиться на великій стоянці, на колишній стоянці байкерській. Це злачне місце, тут можна зустріти мародерів, бандитів, найрізноманітніших бойовиків різних угрупувань зустрічаються. Тут займаються торгівлею зброї, наркотиками, деякі банди не соромляться займатися работоргівлею. На Чорному ринку все вирішує сила. Людина людині вовк і право сильного забирати все у слабкого. Стиль Чорного ринку подібний на байкерський - це шкірянки, шипи, важкі рукавиці, ковбойське взуття і так далі."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Екіпіровка Чорного ринку це в основному розгабовані і модифіковані байкерські товари. По відношенню до свого екіпірування Чорний ринок нагадує більше монголо-татарську орду. Тобто вони можуть просто додавати на броню елементи, які не носять ніякої функціональної ролі. До броні у бійців Чорного ринку особливе відношення, для них це не тільки функціональний захист тіла, але і певний прояв статусу. Особливо досвідчені бійці наносять на свій одяг зображення черепа, як символ безстрашності бійця перед смертю. Жителі Чорного ринку вірять, що хороше екіпірування приносить їм удачу, тому не рідко можна зустріти випадки, коли після смерті легендарного бійця, їх екіпіровка передається їхнім друзям і з честю носиться ними. Або виставляється на продаж для будь-яких охочих і тих, хто володіє грошима, щоб купити її.
Озброєння Чорного ринку диктується їхніми цілями, їхніми задачами. Тобто, в основному це зброя, яка призначена для мобільної війни. Тобто, воно легке, достатньо компактне, щоб боєць Чорного ринку міг легко з ним переміщуватися, з'являтися в несподіваних місцях. Із озброєння у них присутній обріз, УЗІ, АКСУ, револьвер, а також помповий дробовик."

ШколаРедагувати

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Із Школою пов'язана трагічна історія. Коли помирало місто, група біженців забилася на верхньому поверсі школи, вони забарикадувалися від змінених тварин і птахів, які нападали на все, що рухалося. Тиждень вони відбивалися, намагалися якось вижити, відправляли навіть групи на пошуки провізії, тому що її у них не було. І ці групи не поверталися. Одного разу вранці вони прокинулися від жахливого гуркоту. Коли вони поглянули на внутрішній дворик школи, вони побачили як коренева система ламає просто бетонні плити і тягнеться до місць де вони забарикадувалися. Коренева система виломлювала цілі куски стін із місць де вони були і тули вдерлися всі змінені тварини. Ці біженці загинули. Через п'ять років розвідники знайшли цю школу, уже грунтовно зарослу мутованою рослинністю, і вони знайшли дуже рідкісні аномалії в цій школі. За чутками, в цих аномаліях можна добувати унікальні артефакти із яких можна виготовляти медичні препарати, що мають властивість оживляти практично мерців."

Василій Пророк, геймдизайнер: "Карта Школи проектувалася так, щоб навіть гравці із різними ігровими стилями могли відчувати себе корисними для своєї команди. Навколо школи знаходяться висоти і укріплені бази, які можуть біти корисні для снайперів. Частина нижніх поверхів і підвали погано освітлені і тому гравцям там стануть у нагоді фонарики, прилади нічного бачення, а також пістолети-кулемети і дробовики для ведення бою на ближніх дистанціях. В школі знаходяться дві аномалії - одна в спортивному залі, інша в підвалі і в центральному дворі школи. Для того щоб вижити в них крім спеціалізованих приладів гравцям знадобиться ще зрозуміти як ці аномалії працюють."

Зброя і система пошкодженьРедагувати

Survarium Dwm 2013-10-09 16-42-24-64
Василій Пророк, геймдизайнер: "Наша система зброї спрямовується на більш реалістичні моделі, тому крім самої віддачі зброї у нас також є компенсація і віддача автоматики, яка виникає при тому, як затвор ударяє по задній частині зброї викликаючи його тремтіння. Дисперсія зброї залежить від положення стрільця, також від самих показників зброї і навичок гравця. Крім цього на стрільбу впливає тип боєприпасів, що використовується. Так дозвукові боєприпаси будуть дуже сильно відрізнятися від звичайного. Ця система дозволить нам створити по-справжньому унікальну зброю. Отож, кулемет буде стріляти зовсім по-іншому, ніж автоматична гвинтівка. Крім того, ми плануємо систему апгрейдів і поліпшень для зброї, так і для різних його типів від револьверів до автоматичних дробовиків, снайперських гвинтівок і інших різноманітних видів зброї."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Розробляючи систему пошкоджень для нашого проекту, ми намагалися створити щось нове, того чого практично не видно в інших іграх. Так одним із принципових рішень було відмовитися від єдиної смуги здоров'я. Замість цього ми зробили зональну систему пошкоджень. В залежності від того в яку частину тіла потрапила куля, є декілька можливих варіантів. Так, якщо вам прострелили руку, то починаєте набагато гірше стріляти зі зброї. Якщо вам прострелили ногу, то ви не зможете швидко переміщуватися. Якщо вам не пощастило і вам прострелили обидві ноги, то вибудете просто сидіти на місці і відстрілюватися. Постріл в голову все також призводить до смерті."

Василій Пророк, геймдизайнер: "Система пошкоджень розділена на різні частини тіла - торс, руки, ноги і голову. І пошкодження в одну частину тіла зовсім не означає миттєву смерть персонажа. Можуть бути переломи, кровотечі і тому подібне.
Бронежилет не надає повного захисту для персонажу і тому, навіть якщо він не був пробитий, він може нанести пошкодження персонажу просто відсили удару."

ЗавершенняРедагувати

Олег Яворський, директор по маркетингу і PR: "Напередодні свят хотілося поздоровити усіх вас із наступаючим Новим роком і Різдвом. 2012 видався для нас роком великих перемін, але ми віримо, що всі ці переміни тільки до кращого. Спасибі, що ви підтримуєте нас, залишаєтеся з нами. Ми бажаємо вам міцного здоров'я, щасті, успіхів і до скорого!"

ДжерелоРедагувати