FANDOM

Wmplayer 2013-09-21 19-37-29-87
"9 грудня 2011 року ігровий світ облетіла звістка про закриття відомої української студії GSC Game World. Робота над довгоочікуваною грою S.T.A.L.K.E.R. 2 була несподівано припинена."

Ця подія стала шокуючою несподіванкою як для прихильників серії гри S.T.A.L.K.E.R. так і для самих розробників. Команда однодумців, яка працювала над грою декілька років, не могла так просто здатися. Вони вирішили об'єднатися і за будь-яку ціну продовжити розробку. Ветерани української ігрової індустрії, які колись працювали над S.T.A.L.K.E.R. 2, уже ведуть роботу над новим майбутнім.

Олег Яворський, директор по маркетингу і PR: "Привіт всім, сьогодні ми розпочинаємо серію відеощоденників розробника від студії Vostok Games. Будемо інформувати всіх вас про наші події, розповідати всі новини про наш проект і взагалі ділитися всім найсокровеннішим, що у нас є. Welkome? ласкаво просимо!"

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Коли Григорович оголосив про закриття компанії - хвилин п'ять я надіявся, що це жарт. В підсумку виявляється, що все серйозно, ніби вбивство відбулося. Це щось неймовірне."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Якщо нас поставили в таку ситуацію, що ми повинні мінятися щоб вижити - ми повинні піти на такі зміни. Ми розуміли, що світ міняється."

Олег Яворський, директор по маркетингу і PR: "Нам потрібно зберегти команду."

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Я однозначно зрозумів, що моє місце тут серед цих людей, в цій команді."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Ми не все сказали ще в жанрі постапокаліптичних ігор."

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Ми дуже глибоко в цій темі і дуже добре її відчуваємо. Ця команда єдина хто може реалізувати цей проект."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Гра S.T.A.L.K.E.R. завжди несла у собі такий екологічний підтекст і була в чомусь грою-попередженням. У нас було дуже багато ідей, які ми хотіли щоб фанати побачили. Логічним рішенням було шукати інвесторів."

Олег Яворський, директор по маркетингу і PR: "Нам вдалося знайти партнерів, ми заключили погодження із інвестиційною компанією тут в Україні і продовжуємо працювати."

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Коли стало очевидно, що ми не можемо продовжувати S.T.A.L.K.E.R. 2, що ми не можемо домовитися..."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Але слід віддати належне нашим інвесторам, вони сказати - хлопці, це звичайно сумно, але ми у вас віримо, продовжуйте - скажіть нам, що ви можете зробити, сказати без
Dwm 2013-09-21 15-33-38-36
бренду S.T.A.L.K.E.R. Ми подумали і вирішили, в принципі цей жанр постапокаліптичних ігор він не тільки навколо слова S.T.A.L.K.E.R. крутиться. Природнім виходом із цього стало вихід і онлайн, тобто спроба зробити онлайн-гру, спроба зробити її безкоштовною. Тобто дати якомога більшій кількості гравців можливість пограти і дати їм самим можливість вирішувати - варта ця гра того, щоб у неї вкладати гроші чи не варта."

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Концепція гри змінилася і тепер це онлайновий проект."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Сама ідея онлайну, онлайнового шутера, який повинен буди ближче до гравців і більш динамічно розвиватися, дозволяє нам розширити межі і не концентруватися там тільки на одній місцевості, а робити більш інтернаціональну гру. При цьому звичайно, ось ідея нашого пострадянського простору, рідного для нас, дуже близька."

Дмитро Ясенєв, провідний програміст: "Нова гра це перш за все інший жанр, це онлайн шутер. Уже цим це являється викликом для нас. Тому що до цього ми такого жанру ігри не робили."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Коли задумувався S.T.A.L.K.E.R. у всіх в головах була одна велика техногенна катастрофа - аварія на Чорнбильській АЕС. Але за цей час сталося дуже багато інших - розлив нафти у Мексиканській затоці, недавні події на Фукусімі. У нас реально є побоювання, що рано чи пізно Земля дасть нам міцно удар у відповідь. Ось ця ідея почала вирувати, знайшла відгук в наших головах і відродилася в нову концепцію."

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Тепер для нас це новий світ під час, скажімо, кінця світу. Це пострадянський простір, можливо ширше."

Дмитро Ясенєв, провідний програміст: "S.T.A.L.K.E.R. 2 і вся серія S.T.A.L.K.E.R. в чомусь зроблена у своїй концепції і вона давала грі нове життя, так і обмежувала її. Тепер у нас є можливість стерти ці обмеження."

Микола Гатілов, арт-директор: "...І подивитися трохи глобальніше на світ, якщо Чорнобиль вибухнув, наприклад."

Олексій Ситянов, провідний гейм-дизайнер: "Тема людей, які виживають, але в зовсім нових умовах, де небезпечно, де смерть поряд, де є мутанти, де є угрупування, де є певні цілі загадкові, де є щось на подобі Зони, куди відправляються всім відомі сталкери."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Ми побачили, що ось в цих рамках ми зможемо сказати і те, що хотіли сказати у свій час в S.T.A.L.K.E.R. 2, і нові ідеї, які на жаль в S.T.A.L.K.E.R. 2 не дуже підходили, не дуже знаходили собі місце."

Олег Яворський, директор по маркетингу і PR: "Дана концепція дозволяє нам більш відкрито говорити з вами, показувати вам наші досягнення. Поетапно ми будемо дуже активно залучати ком'юніті гравців, ми будемо спілкуватися, ми будемо викладати регулярно якісь матеріали, ми будемо інформувати вас у цих відеощоденниках про те, що ми робимо, як ми робимо. І дуже надіємося і розраховуємо на вашу підтримку і вашу допомогу. Це для нас дуже важливо."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Ми маємо намір вести дуже тісний діалог впритул до того, щоб публікувати список ідей, які ми розглядаємо, щоб якось фанати могли впливати на нього, там що їм більше цікаво."

Дмитро Ясенєв, провідний програміст: "Цей проект вийде дуже достойним, тому що ми винесли уроки із того, що було на попередньому проекті. Знову ж таки зберегли команду."

Руслан Діденко, керівник проекту: "Ми робимо проект світового рівня. Ми робимо велику вітчизняну гру, з вашою допомогою, з вашими ідеями, з вашими примітками. Ми дійсно зробимо проект екстра-класу."

Стару добру атмосферу постапокаліпсису тепер не стримують межі Зони. І тепер з нею познайомиться весь світ. Гра тільки починається!

Слідкуйте за новинами проекту в щоденниках студії Vostok Games і на офіційному сайті гри.

ДжерелоРедагувати