FANDOM

Survarium Про Гру 01

Виживай!Редагувати

Survarium — це онлайновий шутер від першої особи. Події відбуваються в недалекому майбутньому, у світі, що пережив екологічну катастрофу. У світі, де вижила лише одна людина зі ста. У світі, де панують анархія і хаос, де кожен крок може вбити тебе, де кожну годину потрібно доводити своє право на життя!

Гра відбувається на спеціально підготовлених картах, які надають тим, хто вижив, різноманітні тактичні можливості, секрети і цінну сюжетну інформацію. Смертельні пастки підстерігають необережних гравців. Настав час пристосовуватися до умов нового світу, щоб вижити!

Бийся!Редагувати

Survarium пропонує кілька режимів гри, розрахованих як на ветеранів онлайн-шутерів, так і на новачків, які тільки відкривають для себе захоплюючий віртуальний світ.

Командна граРедагувати

Зовсім скоро почнеться аномальний шторм, і твоїй команді потрібно встигнути підготуватися. Досліджуй локацію, знайди предмети, які допоможуть твоїй команді вижити, доставити їх на базу і захисти від противника. Різноманіття тактичних можливостей, цікаві карти і унікальний ігровий режим чекають на тебе та твоїх напарників!

Спільне проходженняРедагувати

Новий світ таїть в собі безліч загадок. Зможеш ти відгадати їх і пролити світло на причини катастрофи? Пройди ланцюжок захоплюючих місій, створених спеціально для спільного проходження, дізнайся цікаву історію світу, що пережив апокаліпсис.

Вільна граРедагувати

Чи ти зможеш вижити і виконати свою місію серед інших шукачів пригод, коли кожен сам за себе? Непередбачувана боротьба за виживання серед загиблих районів і міст. Поринь у віртуальну реальність, де ти не один. Подорожуй і виконуй завдання на великій карті поодинці або з союзниками.

Вивчай!Редагувати

Новий світ таїть в собі безліч секретів. Деякі з них можуть тебе вбити, а деякі можуть і врятувати. Вивчай дивні аномалії, здобувай і колекціонуй артефакти, які в скрутну хвилину можуть вберегти від неминучої загибелі.

Використовуй дані сканерів, детекторів та інших уцілілих в новому світі пристроїв, щоб зробити дослідження більш ефективними і підвищити свої шанси на виживання

Виноски Редагувати