FANDOM

13.02.2014, 14:11Редагувати

Survarium Щоденник альфа-тестування 01
Вітаю всіх !

Час йде, і наш проект, нехай і з труднощами, але продирається через ліс помилок і проблем бета тесту. З кожним оновленням ми додаємо в гру все більше нововведень, ретельно збираємо статистику поведінки наших гравців. Відзначаємо, які нововведень їм гравцям по душі, а які ні. Тому ми вирішили, що не буде зайвим, після кожного «великого» оновлення (яке містить не тільки виправлення помилок, а й щось істотніше) публікувати розгорнутий пост, де більш детально повідомляти, над чим ми працюємо в даний момент, і що наші гравці зможуть очікувати в найближчих оновленнях.

Основна робота зараз зосереджена по декількох напрямках. Перше - це поліпшення користувальницького інтерфейсу. У наступному патчі ми готуємо поновлення інтерфейсу матчу, крім художніх змін, ми працюємо над тим, щоб зробити більш інформативними мінікарту, іконки над союзниками, а також підвищити інформативність деяких дій, щоб гравці краще розуміли, що вони роблять правильно, а що ні. Переробці також піддасться екран зі статистикою, який показується після бою.

Другий напрямок - це робота над додаванням у гру нового озброєння та екіпіровки. У версії 0.19 ми додали в гру механізм, за допомогою якого гравці можуть покращувати свою репутацію з Бурлаками і Чорним Ринком, і таким чином відкривати доступ до нової екіпіровці . У наступному оновленні ми введемо завдання від Поселення «Край» і Армії Відродження. А також початкові набори екіпіровки для цих двох угруповань. Разом з тим, зміниться і система завдань. Зараз дуже великий відсоток завдань виконується автоматично, без усвідомлених дій з боку гравця. Ми працюємо над тим, щоб зменшити кількість завдань, які гравець може виконати за один бій, і підвищити роль самого гравця в успішності виконання завдання. Також думаємо над певним бонусом, який отримає гравець за послідовне виконання декількох завдань. Якщо в двох словах, то ми хочемо зробити швидкість розвитку більш залежною від навичок гравця, а не від везіння .

Третій напрям - це розвиток ігрового режиму. Зокрема, адаптація правил гри під ті зміни, які з'являться після введення Шторму. Як ви знаєте, за нашим задумом дві команди збирають захисні пристрої, які дозволяють вижити при штормі. Яка команда збере більше елементів живлення для своєї захисної конструкції - та і виграє боротьбу за локацію (що в майбутньому буде нагороджено корисними предметами, які команда отримає за перемогу). Зараз елементи живлення випадково розкидані по локації зі старту гри. Ми хочемо проявляти їх не всі відразу, а з невеликою затримкою в спеціальних заряджаючих пристроях, які перетворюють енергію Шторму в електричну. Таким чином, ми будемо боротися з двома проблемами: «синдром останнього ящика», коли одна з команд має беззаперечну перевагу, але не може знайти останню батарею і закінчити матч достроково. У результаті страждають гравці обох команд. Друга проблема, це надмірно статичні бої, коли після другої хвилини весь бій відбувається за одним сценарієм. Ми розраховуємо, що нові правила прояви батарей будуть зміщувати фокус протистояння на локації з плином бою, і тим самим урізноманітнюють ігровий процес.

Крім цього, робота ведеться і над іншими речами. Так, в найближчому майбутньому, ми очікуємо введення в гру загонів, що дозволить гравцям кооперуватися і вступати в бій на одній стороні. У фінальній фазі знаходиться робота по локації «Мамаїв Курган ».

Постійно ведеться боротьба з технічними проблемами. Ми внесли ряд змін в ігровій рендер, щоб зменшити обсяг необхідної йому оперативної пам'яті. Продовжуємо працювати над поліпшенням якості гри через 3G-з'єднання.

Слідкуйте за нашими новинами на сайті www.survarium.com, ми будемо оперативно інформувати вас про всі важливі оновлення в грі. Також ми будемо раді почути ваші відгуки та коментарі з викладеним вище ідеям і планам на нашому форумі.

Обговорити цей випуск щоденника бета-тестування можна тут.

Руслан "Stohe" Діденко Керівник проекту Survarium

ДжерелоРедагувати