FANDOM

22.05.2013, 15:47 Редагувати

Dwm 2013-09-14 10-06-51-04

Вітаю!

На минулому тижні Survarium був представлений на КРИ'2013, що проходив у Москві. Було дуже ризиковано везти на конференцію гру, яка знаходиться менше тижня в стадії закритого альфа-тестування, але, ти не менш, завдяки підтримці і активній грі альфа-тестерів, ми змогли достойно виступити! Всі три дні нам маленький стенд був наповнений охочими пограти в Survarium. Приємним завершенням поїздки стало отримання нагороди «Найкращий дебют», і, що особливо важливо для нас, - «Приз глядацьких симпатій». Звісно, у грі поки багато помилок, сирих і недопрацьованих елементів, але ця маленька перемога підтвердила, що ми рухаємося у правильному напрямку.

Що стосується самої гри, то в перший день виставки був випущений патч, який додавав в гру новий рівень «Хімзавод», а також суттєво змінював баланс вогнепальної зброї.

  • В найближчому оновленні ми внесемо ще декілька змін в зональну систему пошкоджень, що дозволить гравцям краще відчувати її (на даний момент легше убити людину, ніж пошкодити їй руку).
  • Майже завершені роботи по покращенню звуку. В найближчому патчі ми викладемо частину змін, повністю ж виправити відомі проблеми ми плануємо до кінця місяця.
  • Були проведені деякі роботи по оптимізації графіки.
  • Відкритим питанням залишається запуск гри на системах, де об'єм RAM – VRAM ( оперативна пам'ять мінус відеопам'ять) менше 1.5Gb. До таких систем відносяться майже усі комп'ютери із сучасними відеокартами і 32-бітними ОС. Ми розраховуємо вирішити це питання до кінця місяця.

Ну і на останок трохи статистики:

  • За останній тиждень в Survarium пограло 454 гравця.
  • Максимальний час ігрової сесії склало 6 годин 12 хвилин.
  • Максимальна кількість убивств за одну гру - 36. Цього показника досягли одразу три гравці.

Тема із обговоренням 2-го випуску щоденника альфа-тестування: viewtopic.php?f=14&t=1311

Руслан "Stohe" Діденко
Керівник проекту Survarium