FANDOM

17.06.2013, 15:38 Редагувати

Dwm 2013-09-14 10-06-51-04

Вітаю!

Пройшов майже місяць від випуску останнього щоденника. Не дивлячись на тишу в офіційних новинах, наша команда продовжує активну роботу по покращенню альфа-версії Survarium. За минулий місяць ми подвоїли кількість альфа-тестерів, а також внесли біля сотні виправлень у робочу версію. В кінці травня ми випустили черговий хотфікс, після якого ми переключилися на роботу над версією 0.12. Чесно кажучи, ми розраховували, що зуміємо випустити 0.12 в середині червня, проте деякі задачі виявились складнішими, ніж ми планували. Тому ми вирішили перестати мовчати і розповісти нашим гравцям, що ж із себе представляє версія 0.12 і чому вона так важлива для нас.

Перш за все, у версії 0.12 буде повністю змінений механізм синхронізації серверних персонажів і їх клієнтських копій, які бачать гравці. В результаті суттєво зменшиться мережевий трафік, а також виправляться проблеми із синхронізацією, які сильно псують враження від гри.

Також додамо в ротацію нову локацію «Школа». Крім того, на існуючих локаціях будуть підключені аномалії і артефакти (на даний момент для тесту буде доступно тільки два види артефактів).

Третьою важливою зміною стане підключення частини фінального інтерфейсу лоббі. В найближчому оновленні ми підключимо тільки частину, яка пов'язана із спорядженням і екіпіровкою персонажу. Надіємося, новий інтерфейс буде більш приємніший для вас :)

Ну і корисна інформація для тих, хто ще не отримав доступ до альфа-тестування: ми збираємося подвоїти кількість альфа-тестерів після запуску 0.12.

Тема із обговоренням32-го випуску щоденника альфа-тестування: viewtopic.php?f=14&t=1747

Руслан "Stohe" Діденко
Керівник проекту Survarium