FANDOM

13.05.2013, 16:16 Редагувати

Dwm 2013-09-14 10-06-51-04

Привіт всім!

Раді повідомити, що минулої п'ятниці стартував альфа-тест Survarium. Для того, щоб якось окрасити очікування гравців, які не отримали запрошення, ми вирішили розпочати публікацію щоденника альфа-тесту, в якому будемо розповідати про те, як він просувається.

Ітак, за минулі вихідні було розіслано 400 запрошень. 244 гравця увійшли у гру і зіграли хоча б один матч. Всього було зіграно 226 матчів, у яких загинуло 9011 гравців, а також було вчинено 187 самогубств. :)

Завдяки активності альфа-тестерів, ми виявили велику кількість помилок - як технічних, так і ігрових. На жаль, ми не можемо виправити їх миттєво. В найближчий час ми плануємо сконцентруватися на наступному:

  • Багато зіткнулися із помилками при інсталяції і вході у гру. Ми активно працюємо над усуненням даних проблем. Розраховуємо, що ситуація покращиться уже найближчому патчі.
  • Якість синхронізації гравців по мережі недостатня. Через це ми запускаємо бої лише із половиною користувачів від запланованої кількості. Ми будемо реалізовувати новий алгоритм синхронізації персонажів по мережі, який повинен виправити проблеми із нею і суттєво скоротити мережевий трафік. За нашими оцінками, на це може піти 3-4 тижні.
  • Багато проблем із звуком. Частина вильотів ми виправимо у найближчому патчі. На вирішення всіх відомих проблем із чутливістю, витісненням і некоректним обриванням звуків піде не менше 2-3 тижнів.

Ознайомитися із більш детальною інформацією про те, що міститься в поточній альфа-версії Survarium, можна тут: viewtopic.php?f=14&t=922

Тема із обговоренням 1-го випуску щоденника альфа-тестування: viewtopic.php?f=14&t=1317

Руслан "Stohe" Діденко
Керівник проекту Survarium

Джерело Редагувати