FANDOM

У небезпечному світі не вижити поодинці. Після катастрофи ще якийсь час люди за інерцією вірили в держави, які обов'язково їх врятують. Але незабаром стало ясно, що країн більше немає, кордони зникли і тепер кожен сам за себе. Більшість людей зневірилася, але були й ті, хто знав, що робити і як вижити. Ті, хто вижив, слідували за ними, вірили в них, і вони стали правителями нового світу.

Survarium Угруповання 01

Взято з сайту survarium.com/ru/page/группировки-и-кланы

Відносини бійця з кланом та угрупованнямРедагувати

Гравці не можуть вступати в угруповання, але можуть організовувати свої клани.

Лідер клану сам визначає як внутрішню, так і зовнішню політику клану. Кожен клан може бути під заступництвом одного угруповання. Яке угрупування протегує клан — залежить від дій бійців клану. Наприклад, якщо протягом тижня ваш клан виконував, в основному, завдання чорного ринку, то покровителем буде чорний ринок.

Отримуючи покровительство угруповання, клан відкриває доступ до деяких унікальних речей, які не можна отримати звичайними способами. Клан своїми діями відстоює інтереси угруповання, впливає на розстановку сил на політичній карті і на розвиток історії. Пам'ятайте: чим сильніше стає угруповання, інтереси якої ви уявляєте, тим більше ви отримаєте за заступництво даної угруповання.

КартаРедагувати

Після катастрофи безпечних місць залишилося не так вже й багато. Все це призвело до війни між кланами та угрупуваннями за ресурси. На глобальній карті гравець зможе побачити весь розвіданий після катастрофи світ. Карта поділена на регіони, причому кожен регіон може бути під контролем тільки одного клану. Контролюючи регіон, клан отримує щоденні бонуси. Це може бути ігрова валюта або рідкісні витратні матеріали. Контроль над ключовими регіонами дасть клану доступ до унікальних предметів, які можна отримати звичайними способами.

Виноски Редагувати

  • угруповання і клани будуть додані в патчі 0.2.
  • глобальна карта буде доступна в патчі 0.3.