FANDOM

12.04.2013, 16:20 Редагувати

Dwm 2013-09-14 10-06-51-04

Привіт усім!

Перш за все, хотілося б подякувати вам за активне обговорення нашої гри на форумах. Ми отримали велику кількість думок по різноманітним питанням, і звернули увагу, що деякі наші ідею залишаються не до кінця зрозумілими гравцям. В даному повідомленні я хочу зупинитися на такому аспекті гри, як ігрові угрупування, а також детальніше розповісти, як же саме гравцям потрібно буде бідувати відносини із ними.

Для початку дозвольте роз'яснити різницю між кланами гравців і ігровими угрупуваннями. Клани - це об'єднання гравців, які створюються гравцями і політику яких визначають самі гравці. Угрупування - це глобальні сили, які створені розробниками гри. Вони видають завдання, продають екіпіровку, зброю і амуніцію. Гравці можуть покращувати відносини із угрупуваннями, виконуючи завдання від них. Чи кращі у вас відносини із угрупуваннями, тим більший вибір спорядження вам доступний.

Відносини між кланом і угрупуваннями будуються за подібним принципом. Чим більше завдань виконують гравці клану, тим вище відносини між кланом і даним угрупуванням. На високих рівнях відносин лідер клану може заключити союз із нею, і з того моменту клан буде представником даного угрупування у грі.

Другим моментом, на який хотілося б пролити світло, являються сила угрупувань. Багато гравців уже звернули увагу, що Армія Відродження виглядає набагато потужнішою бурлаків і бійців Чорного Ринку. Це дійсно так. Для нашої гри ми придумали дворівневу систему угрупувань. Спочатку із гравцем готові мати справу тільки бурлаки і Чорний Ринок. І тільки після того, як гравець досягне максимальної репутації з бурлаками і Чорним Ринком, - з ним погодяться співпрацювати більш сильні угрупування. До них відноситься Армія Відродження, а також ще два не анонсовані угрупування. При цьому не всі підуть на контакт із вами. Так, Армія Відродження буде приймати у свої ряди і бурлак, і бійців Чорного Ринку, а одне із не анонсованих угрупувань буде набирати виключно бурлак.

Ось в двох словах опис того, як саме ми бачимо угрупування у грі. Будемо раді почути ваші судження і думки на цей рахунок.

Руслан "Stohe" Діденко
Керівник проекту Survarium