FANDOM

04.04.2013, 12:20 Редагувати

Dwm 2013-09-14 10-06-51-04

Вітаю всіх, хто вижив!

Пройшло менше доби із моменту запуску форуму і відкриття прийому заявок в альфа-тестування Survarium, але ми уже отримали велику кількість запитань. Мета даного повідомлення - дати відповіді на них, і прояснити нашу позицію.

Для початку хочу описати, чого саме ми чекаємо від альфа-тестування. Перш за все, ми хочемо перевірити виробничість серверної і клієнтської частини гри, а також те, як гра працює при різній якості інтернет-з'єднання.

По-друге, це геймплейне тестування командного бою (включаючи тестування карт і ігрового балансу). Під час розробки ми придумали новий унікальний режим, і тепер нам цікаво, чи зрозумілі його правила користувачам; як вони сприймають його і чи цікаво в нього грати. Поступово ми будемо додавати у гру новий функціонал, але відбуватися це буде поступово - нам потрібно переконатися, що нові елементи гри пройшли достатню перевірку.

Ми будемо відбирати альфа-тестерів, виходячи із описаних вище завдань. Нам знадобляться гравці із різними конфігураціями комп'ютерів та із різних міст - саме тому така важлива відсилка файлу DxDiag. Деякі гравці думають, що чим крутіші у них характеристики комп'ютера, тим більше шансів потрапити на альфа-тест, але насправді це не так. Тому ми не рекомендуємо викривляти дані DxDiag - краще відіслати файл із того комп'ютера, на якому ви плануєте брати участь в альфа-тесті.

Що стосується кількості тестерів, то ми плануємо запросити близько 1 000 альфа-тестерів у першій хвилі. По мірі підвищення стабільності гри і додавання нового функціонала, ми плануємо запрошувати додаткових користувачів.

Ну і на завершення відповіді на запитання:

  • Чи потрібно мені подавати заявку в альфа-тестування, якщо у мене уже є інвайт?
  • Так, потрібно. Вам необхідно зареєструватися на форумі, пройти реєстрацію користувача альфа-тесту і після цього повідомити нашим ком'юніті-менеджерам назву вашого облікового запису (ім'я акаунту). Відсилайте його на адресу community@survarium.com.
  • Коли розпочнеться розгляд заявок в альфа-тест? Коли оголосять результати?
  • Відбір кандидатів почнеться через декілька тижнів. Оголошувати результати публічно ми не плануємо. Якщо вашу кандидатуру виберуть - ви отримаєте сповіщення по e-mail. Якщо ви не потрапите у першу хвилю тестерів - не розчаровуйтесь! Можливо, ви потрапите у наступну хвилю запрошень.

Руслан "Stohe" Діденко
Керівник проекту Survarium

Зареєструватися для участі в альфа-тесті Survarium можна тут: alpha_test_registration.php

Джерело Редагувати