FANDOM

Всім привіт! Наслідуючи нашу традицію бути максимально відкритими із нашими гравцями, поспішаємо розповісти про наші плани по розробці проекту "Survarium", а також про те, коли і які складові проекту ви можете очікувати. Нижче слідує короткий перелік запланованих версій, орієнтовні терміни їх виходу, а також зміст цих оновлень. Узагальнено, дані зведені у таблицю графіку розробки (див. нижче).

Survarium-timeline-ru

Звертаємо вашу увагу на те, що даний перелік - це, всього лише, наші плани. Вони можуть змінюватися, в залежності від наших успіхів. У випадку таких змін, ми будемо інформувати на нашому сайті.

v0.1 – Альфа версія (IIкв. 2013)Редагувати

Починаючи із даної версії, ми будемо запрошувати гравців допомагати нам в тестуванні гри. Альфа-версія - доволі рання збірка гри, де багато чого із запланованого все ще відсутнє. Але це кістяк, на який потім будуть додаватися нові ігрові можливості і функціонал. Основне зусилля при розробці даної версії буде зроблено на мережеву оптимізацію, стабільність клієнт- і сервер-частини, а також на тестування ігрового балансу і системи пошкоджень.

Що чекати від версії:

  • робочий PvP режим;
  • чотири ігрові карти;
  • два угрупування (Бурлаки і Чорний Ринок);
  • система завдань у грі;

v0.2 – Клани, рейтинги і досягнення (II-IIIкв. 2013)Редагувати

В даній версії ми плануємо додати у гру підтримку кланів гравців. В початковій реалізації, це буде скоріше косметичне нововведення, але воно дозволить нам додати цікаві ігрові механізми, пов'язані із кланами, у майбутньому. Основним же елементом стане додавання у гру рейтингів і досягнень. Більш детально про те, як це буде реалізовано, ми розповімо у одному із наступних щоденників розробника. Також ми продовжимо роботу по покращенню бойової складової гри. На даному етапі, ми плануємо введення механізму ближнього бою, а також дати гравцям можливість підніматися на високі об'єкти, перелізати через огорожі.

Що з'явиться в цій версії:

  • клани гравців (базова реалізація);
  • рейтинги і досягнення;
  • система ближнього бою;
  • взаємодія із ігровим середовищем.

v0.3 – Глобальна карта (IIIкв. 2013)Редагувати

Основним нововведенням даної версії стане поява у грі глобальної карти і можливість кланів змагатися один з одним за контроль над територіями. Другим важливим доповненням стане система турнірів, яка дозволить гравцям в очному протистоянні вияснити, хто ж сильніший, швидший, точніший.

Крім того, ми хочемо реалізувати в даній версії систему, завдяки якій клани і окремі гравці зможуть впливати на розподіл сил на сервері (наприклад, у конфлікті між Бурлаками і Чорним Ринком).

Фінальним бонусом стане додавання чергової карти.

Що з'явиться в цій версії:

  • глобальна карта;
  • система турнірів;
  • можливість гравців впливати на сюжет;
  • п'ята ігрова карта.

v0.4 – Модифікація предметів (III-IVкв. 2013)Редагувати

Однією із важливих складових гри "Survarium" являється пошук і покращення екіпіровки. Починаючи із версії 0.4, ви зможете знаходити різноманітні деталі та модулі, які дозволять зробити вашу екіпіровку кращою.

Другим важливим нововведенням стане додавання у гру ще двох угрупувань.

Що з'явиться в цій версії:

  • пошук і покращення екіпіровки;
  • два нових угрупування.

v0.5 – Beta версія. (IVкв. 2013)Редагувати

В кінці цього року ми очікуємо перехід гри на статус Beta. Що це означає для нас? Перш за все, це означає, що ми плануємо відкрити доступ до гри більшій кількості гравців. Скоріш за все, це буде відкрита бета. Але у випадку більшого напливу нових гравців, ми можемо тимчасово призупинити допуск нових гравців, щоб збільшити серверні потужності і не позбавляти задоволення тих, хто уже отримав доступ до гри і пройшов з нами через горнило альфа тесту.

Із приємних доповнень, буде введена система прокачування кланів (детальніше про неї розкажемо пізніше) і аукціон для торгівлі між гравцями.

Що з'явиться в цій версії:

  • система прокачування кланів;
  • внутрішньо-ігровий аукціон;
  • відкритий доступ до гри.

Такі наші плани на 2013-й рік. Що ж далі? Звичайно, ми не маємо наміру зупинятися на цьому. Ми будемо продовжувати додавати нові карти, угрупування і предмети, а також вносити тону змін в ігровий процес, щоб зробити його ще більш захоплюючим. Але найбільшим очікуванням для нас стане введення нового ігрового режиму. Який саме режим гри з'явиться наступним - Co-op чи Вільна гра, ми оголосимо пізніше. Згідно нашим очікуванням, наступний ігровий режим стане доступним у версії 0.8, яка запланована на II-IIIкв. 2014 року.