FANDOM

Бурлаки (англ. Scavengers) — угруповання першого рівня. Це перше угруповання, яке зустрічає гравець на своєму шляху.

1352030331 survarium by brodyagi-kollazh

Бурлаки використовують приховану тактику. Це снайпери, розвідники та шукачі артефактів

Загальна інформаціяРедагувати

Після екологічної катастрофи, що прокотилася планетою екологічною катастрофою, людська цивілізація опинилася під загрозою майже повного зникнення. Страшна епідемія завдала дуже серйозного удар людству, значно скоротивши його чисельність. Уцілілих було настільки мало, що їх сил не вистачало для подальшого протистояння Лісу. Якщо раніше людина домінувала над усіма іншими біологічними видами на Землі, то тепер вона опустилася донизу і бореться за право на існування в агресивному середовищі існування поряд із небезпечними тваринами і цілими екосистемами. Деякі вцілілі, подорожуючи зміненими стихією територіями, вважали за потрібне розбити недалеко від одного з колишніх населених пунктів свій табір, де до них поступово приєднувалися інші, які мали потребу в допомозі. Таким чином, в цьому безпечному місці люди утворили окрему групу, в якій було більше шансів на виживання. Їх прозвали бурлаками.

Намагаючись адаптуватися під закони нового світу, бурлаки використовують речі, що були в ужитку: десь знайдені, виміняні або допрацьовані власноруч — це і є їх обмундирування. Відповідними уміннями для самостійного створення спорядження бродяги не володіють, тому вся їх амуніція є примітивною і дешевою. Однак при всьому цьому вона відмінно зарекомендувала себе в складних екологічних та аномальних умовах.

Бурлак не можна назвати хорошими бійцями — вони, здебільшого, надають перевагу прихованій тактиці. Розвідники, наприклад, виконують непомітні проникнення на територію потенційного супротивника і досліджують обставини, намагаючись не потрапляти ворогам на очі. Снайпери привчені до ведення бою на дальніх дистанціях з постійною зміною свого розташування. Шукачі артефактів, крім необхідних знань, мають у своєму розпорядженні спорядження й обладнання для пошуку унікальних утворень в аномальних місцях.

Основна зброя у бурлак вітчизняного виробництва. Такі як ТОЗ-122 ТОЗ-34 [1]. З пістолетів можна купити ТТ [2] пізніше буде доступний пістолет-кулемет "Вітязь". Також є снайперська гвинтівка Remington 700.

Remington-700

У таборі бурлак діє своя торгово-ринкова система відносин. З найпростішої вогнепальної зброї бурлаки пропонують на продаж пістолети, мисливські карабіни, двоствольні рушниці.

Після підвищення рівня відносин з табором бурлак вони можуть виставити на продаж пістолети-кулемети і снайперські гвинтівки.

В наявності також є комплекти одягу, що відрізняються один від одного залежно від призначення. Як правило, до складу костюмів входять куртки, фуфайки, штани, бронежилети, черевики з високими гомілками (в народі «берці»), чоботи і рукавички.

Асортимент інших товарів представлений допоміжними предметами для виживання: аптечки, антирад, пристрої для пошуку артефактів, спеціальні рюкзаки з вбудованим контейнером для артефактів, набори інструментів для знешкодження пасток і ремонту нескладних пристроїв.

Конкурс косплеюРедагувати

Засновниками проведений конкурс косплею «Стань бурлакою». Переможці отримали можливість альфа-тестування гри.

Наведемо приклади костюмів переможців.

Виноски Редагувати

  1. ТОЗ — рос. Тульский оружейный завод
  2. (Тульский Токарева)