FANDOM

В цій вікі є описова стаття Аномалії і артефакти

Незважаючи на смертельну небезпеку, аномалії привертають уцілілих завдяки дивним утворенням — артефактам. За однією з гіпотез, артефакти — це результат переробки аномаліями небезпечних і токсичних речовин. Артефакти можуть бути виявлені практично в будь аномалії. Вони заховані від стороннього погляду. Щоб знайти їх, вам знадобиться детектор, а щоб дістати - хороші рукавички.

Артефакти володіють різними властивостями. Вони можуть допомогти вам і нашкодити вашим ворогам. Вивчивши спеціальну навичку "знавець артефактів", ви зможете активувати артефакти, вивільняючи з них приховану енергію.

Ось лише деякі з відомих уцілілим артефактів:

Губка — невеликий предмет, схожий на мачулу або клубок моху. У звичайному стані поглинає токсичні гази і радіоактивний пил. При активації стає смертельною гранатою, що, вибухаючи, створює хмару отруйних спорів.

Коток — кристал, оброслий тонкими еластичними волокнами. Зовні нагадує індукційну котушку, за що й отримав свою назву. У звичайному стані створює локальне електромагнітне поле, що відключає всю електроніку і приховує гравця від сканерів і детекторів. При активації використовується як граната, що створює в місці вибуху електромагнітне поле, що відключає всі електронні прилади.

Брязкальце — має унікальну здатність глушити будь-які звуки, що видаються носієм артефакту. При активації артефакту ефект посилюється. При цьому артефакт не руйнується, і через деякий час може бути активований знову.

Пружина — невеликий артефакт, що нагадує сильно збільшену молекулу ДНК. У звичайному стані збільшує швидкість переміщення персонажа. При активації короткочасно підвищує метаболізм, значно підвищуючи швидкість відновлення енергії.

Живокіст — цей артефакт особливо цінується вцілілими за свою унікальну здатність прискорювати загоєння ран. При активації здатний впоратися з найсерйознішим пораненням, включаючи переломи кінцівок.

Онікс — темний кристал зі слабким випромінюванням. У пасивному стані створює особливе поле, що реагує на сильно пришвидшені об'єкти і уповільнює їх. Уцілілі здогадалися використовувати цей артефакт для уповільнення куль і зменшення їх проникаючої здатності. При активації здатний повністю зупинити напрямлену у гравця кулю. Артефакт при цьому руйнується.