FANDOM

Survarium Lt66b0o0tP

На спеціальному промо-сайті, силами команди GSC-Fan.Com, було організовано захід у форматі інтерактивної історії, по мірі розвитку якої ставали доступними нові дані по проекту Survarium. Після кожного виконаного завдання разом із новою частиною історії відкривався черговий матеріал по грі. В цій статті ми підводимо підсумки минулого івенту і публікуємо все оприлюднену інформацію.

— Вирішення першого завдання розблокувало новий арт Survarium, у вигляді шпалер на робочий стіл. На ньому зображені представники нового внутрішньоігрового угрупування — "Армія Відродження".

Survarium t05V881hxS

Імена перших трьох людей, які дали відповідь на загадку: Олександр Попов, Олександр Назаров і Олексій Окулов.

— Друге завдання, заключалося в наборі достатньої кількості репостів (так обігравався сюжетний епізод із завантаженням файлу на смартфон), на жаль, було провалено. Зате завдяки пройденому третьому випробуванню учасники відкрили два свіжих скриншоти нової локації "Хімзавод".

Перша трійка учасників, які прислали швидше за всіх правильні відповіді на це завдання: Сергій Журавльов, Spirit і Роман Касілов.

— Фінальна задачка дозволила явити усім довгоочікуваний п'ятий відеощоденник розробників Vostok Games.

Перші три людини, які представили вірні відповіді заключного випробування: Михаїл Жуков, Євгеній Авраменко і Миколай Башлаков.

Всі ці вище перераховувані люди заносяться у список альфа-тестерів Survarium і отримають сувеніри від Vostok Games (календарі із автографами розробників і коврики для миші).

Хочемо подякувати усім фанам за участь в цьому масштабному заході, а також усіх, хто так чи інакше був причетний до його організації! Це було дуже не легко, але, надіємося, що все це було не дарма! Спасибі вам!

ДжерелоРедагувати