FANDOM

Dwm 2013-09-27 12-13-44-04
Кореспондент: "Добридень, Олег. Розкажіть будь-ласка, питання таке скільки в Survarium на одній карті зможе знаходитися одночасно гравців."

Олег Яворський: "Привіт. Якщо говорити про поточний режим PvP, в якому зараз проходить альфа-тест, то ми плануємо 20 гравців на карті. Взагалі це питання ігрового балансу і кількість може змінюватися в залежності від того наскільки комфортно і зручно буде всім грати. Тобто тест ми зараз проводимо, граючи 5 на 5, тобто всього 10 гравців. Будемо поступово регулювати питання."

Олег Яворський: "На руйнування навколишнього середовища ми не робимо акцент. По-перше це складно контролювати і правильно прораховувати мережевою грою, це велике навантаження на сервер, тому що потрібно рахувати, наприклад, якійсь фрагменти, що руйнується і так щоб вони вимальовувалися синхронно і правильно у всіх гравців. Відповідно збільшиться навантаження, мені здається, що на цьому як би не варто сильно акцентувати. Так можливо ми зробимо якісь частково руйнуючі речі — скло, що б'ється, щось таке. Поки це не пріоритет."

Кореспондент: "Скільки буде класів у грі і взагалі чи будуть класи, як вони будуть ділитися і про баланс у грі? Трохи розкажіть, якщо є все ж таки така інформація."

Олег Яворський: "Як таких класів у грі, традиційних, ми не передбачуємо. Тобто там ти снайпер, ти штурмовик і так далі. Все буде регулюватися конкретно одягом і екіпіровкою, спорядженням, яке гравець одягає на свого персонажа. Тому що у цих речей є параметри. У нас є цікаві особливості у грі це те, що будь-яка річ може комбінуватися з будь-якою іншою. Немає якогось окремого скіна готового, тобто ти вдягнув костюм і бігаєш у ньому. Ти можеш підбирати ці речі на свій погляд, на свій смак, так би мовити. Ми хочемо, щоб гравці самі це конструювали і в кінцевому випадку прийшли до певного напрямку. Тобто там ти можеш будувати персонажа з прицілом на те, що він буде проходити аномалії, шукати артефакти. Тобто є певні речі, які наприклад, дозволяють це робити краще, ніж інші. І таким чином я думаю, що все у гравців повинно вийти. Кожен знайде своє."

Кореспондент: "Розкажіть про види озброєнь. Взагалі, які будуть? Про зброю, може машини там будуть, бронетехніка, літаки, вертольоти?"

Олег Яворський: "Зараз у грі є в наявності порядку 20 стволів — пістолети, автомати, снайперки. Ми будемо розширювати арсенал, тобто до моменту бета їх буде значно більше. Ми орієнтуємося на реальні прототипи зброї. Ми плануємо, що ця зброя буде модифікуватися, на цьому будується частина так би мовити прокачування якогось - інтерес гравця в тому щоб розвивати себе, прокачувати зброю і так далі. Тобто зброї буде багато і я думаю, що будь-хто зможе знайти цю зброю за своїм смаком."

Кореспондент: "Скажіть, ось Survarium це буде frie2play-на гра. Тобто заробляти гроші ви будете на "магазині". Розкажіть детальніше, що можна буде купити у цьому магазині і взагалі на що підуть реальні гроші гравців, які вони будуть вносити? І чи будуть гроші реальні впливати на баланс у грі?"

Олег Яворський: "Ми прихильники такого демократичної, м'якої монетизації в тому плані, що ми будемо пропонувати більше сервісу, ніж якісь речі, які дозволять тобі перемагати. Тобто ми хочемо, щоб гравець в першу чергу розраховував на свої навички, на свій скіл і за рахунок цього вигравав. А платні сервіси допоможуть, наприклад, швидше прокачуватися, тобто певний преміум-акаунт, який дозволить швидше прокачуватися і менше витрачати час просто на те, щоб грати і отримувати той же результат. Ось це певна додаткова розширена статистика ігрова, Якісь унікальні предмети напевно також будуть, але знову ж таки ми не будемо загострювати їх на pay-to-win."

Кореспондент: "Чим гра буде відрізнятися від інших онлайн шутерів. Тобто є якась ізюминка, крім того, що це якби аналог Сталкера напевно. Хоча ви не рівняєтесь, я думаю, але все одно. Якби чим ви відрізнятися будете?"

Олег Яворський: "Survarium це певний спадкоємець Сталкера, тому що будуть такі речі як аномалії, артефакти, угрупування. Тобто, звичне нам гравцям по Сталкеру. Ось, звичайно ж це інша гра, інший світ. І відмінностей від інших проектів буде доволі багато. Ми придумали унікальний, тобто, починаючи від того як будується лялька персонажу, як комбінуються речі одне з одним. Такого наскільки мені відомо немає в інших іграх, шутерах онлайнових. Закінчуючи цікавити ігровими режимами. Тобто навіть режим PvP він вийшов доволі цікавим в тому плані, що командам потрібно за певний час знайти предмети розкидані у випадкових місцях на карті, принести їх на свою базу, при цьому противник може у тебе ці предмети украсти з твоєї бази, тобто потрібно старатися не тільки знаходити але ще і захищати свою територію. І на це ми розраховуємо, що будуть будувати гравці тактичні елементи. Заплановані ще два режими, які з'являться трохи пізніше — це і PvE, як кооперативне проходження місій, проти монстрів, мутантів і так далі, сюжетні якісь речі, і Frie Play, тобто вільний режим, де гравець грає сам за себе, як одиночка, висаджується на великій карті і старається виживати, намагається будувати якісь альянси з іншими гравцями, які можуть підставити його в певний момент і так далі. Тобто така ось віртуальна реальність і дійсно така ось гра на виживання, те що ми хочемо реалізувати. Відмінностей буде багато, я думаю, що ви пограєте і самі переконаєтесь в цьому."

Кореспондент: "Чи буде всесвіт Survarium, наприклад, поширюватися на інші континенти. Тобто, чи не буде це пострадянський простір тільки — в Бразилію, наприклад, Китай там, не знаю, в Австралію?"

Олег Яворський: "Концепція гри дозволяє нам моделювати фактично будь-яку територію, будь-яку локацію. Тобто, це масштабна екологічна катастрофа, яка зачепила усю Землю і планета за нашим задумом повстала проти людства, яке губило, використовувало, експлуатувало і нам природа дає здачі. Тому..."

Кореспондент: "Тому можна надіятися, що не тільки пострадянський простір потоне у всій цій "каші", так?"

Олег Яворський: "Безумовно, ми починаємо із звичних нам і гравцям територій — там Чорнобиль, Україна, Росія, ось такі пострадянські локації, а в подальшому це може бути все що завгодно. І зруйнований Берлін, і постапокаліптичний Париж, що хочете."

Кореспондент: "Чи збирається компанія Vostok Games розвиватися крім російської мови, тобто, чи піде вона там в Польщу, Німеччину, в Англію, в Китай?"

Олег Яворський: "Я надіюся, що в компанії буде можливість розширюватися і рости для того, щоб іти в Європу, і в Америку і так далі. Але, що стосується планів по Survarium, то так ми плануємо запуск спочатку в СНД, ось, а в подальшому це інші території, відповідно це Європа, Америка, Азія. Тут поки конкретних планів немає, ідуть переговори. Тобто це все перспективи. І в цьому випадку звичайно ж ми будемо перекладати гру на інші мови."

Кореспондент: "Наскільки великим буде у грі Survarium ігровий світ по площі?"

Олег Яворський: "Потрібно розуміти, що це сесійна гра із окремими картами. Тобто ми не говоримо про якийсь безшовний світ і тому масштаб прорахувати доволі важко. От зараз для PvP-режиму це карти від 100 метрів на 100 метрів до 300 на 300, наприклад. У Frie Play планується велика карта, яка буде створювати відчуття якогось цілісного світу. Подивимося."

Кореспондент: "І останнє питання від користувачів. Як потрапити в альфа-тест? Тобто дуже багато питань, там наскільки я пам'ятаю близько тисячі всього місць в альфа-тестуванні було і власне коли буде ЗБТ і щоб людей уже побільше? А то всі хочуть спробувати, подивитися, помацати. Детальніше розкажіть про тести."

Олег Яворський: "Так, дійсно ми отримали багато заявок від гравців на участь в альфа-тесті за що всім спасибі, ось. І зараз поки ми запустили першу хвилю, я думаю що це навіть не тисяча людей навіть отримала інвайти — менше. Але ми плануємо нарощувати кількість гравців з доступом в альфу, тому чекайте. Я думаю удача трапиться багатьом. ЗБТ буде звичайно ж пізніше. Тобто в принципі гра планується до виходу у відкриту бету десь до кінця року, значить в проміжку між зараз і кінцем року я думаю ми що-небудь запустимо по ЗБТ і там я надіюся буде можливість якраз розіграти якісь ключі, надати і вашому сайту можливість для ваших відвідувачів отримати якісь ключі доступу. Так що будемо на зв'язку."

Олег Яворський: "Це Олег Яворський, проект Survarium, Vostok Games спеціально для MMORPG.UA"

ДжерелоРедагувати