FANDOM

Dwm 2013-09-16 19-23-13-47

Кореспондент: Так, наступне питання: "В плані динаміки на локаціях Survarium чи буде динамічна зміна погодних умов. Якщо так, то чи буде це відображатися на складності гри. І чи буде динамічна зміна дня і ночі, якщо так, то наскільки швидко це буде відбуватися"

Олег Яворський: Якщо говорити про режим PvP - командний режим, який зараз в роботі у нас, то там при завантаженні гри буде обиратися одна із закладених погодних умов, так звані, на локації. Також у грі присутній ефект під назвою "Шторм". Це певний аномальний, глобальний ефект, який може суттєво змінити розташування сил на рівні. Наприклад, був день - різко настане ніч, може бути якась пилева радіоактивна буря пройти, початися дощ і т. д. Тобто закладено такий ось ефект непередбачуваності, X-фактор під назвою "Шторм". За рахунок цього, думаю, що буде достатньо різноманітності у гравців. І тут ми спробуємо зімітувати, те що виживає мабуть не найздоровіший чи найсильніший або той, хто уміє краще всіх стріляти, але і той, хто краще за всіх адаптується під змінювані умови зовнішнього світу.

Кореспондент: Олег цікавиться: "Чи буде книжкова серія?" Ага, говорили уже про це. "Скільки буде глобальних карт і які будуть їхні розміри?" - Василій задає питання.

Олег Яворський: Глобальних карт. Глобальна карта планується на даний одна, вона буде працювати в режимі кланових воєн. Тобто гравці будуть створювати клани і буде можливість змагання такого між кланами за певні території, ресурси, бонуси. А що стосується ігрових карт, то на моменті старту гри у відкритому бета-тесті планується порядку п'яти карт, дальше вони будуть нарощуватися. Ну і з появою нових інших режимів у грі звичайно ж будуть також і інші карти представлятися. Тобто ми плануємо постійно розширювати кількість цих карт.

Кореспондент: Микита - декілька питань: "Чи буде відбуватися заробіток у грі, добування артефактів, перемогами в різних режимах чи можливо вигідніше буде мародерствувати?" І чи буде така функція до речі теж - мародер?

Олег Яворський: Мародерствувати - ми поки думаємо про це для режиму вільної гри, що стосується PvP-режиму, то там будуть певні завдання для гравців і виконуючи їх в ході цих командних боїв, гравець буде отримувати досягнення, досвіди, бали у вигляді ігрової валюти. Відповідно заробіток приблизно буде відбуватися таким чином, що отримавши завдання, гравець його успішно виконує і за це отримує винагороду, також певний заробіток, бали і досвід буде отримуватися звичайно ж за успішне ведення бою. Буде рід ще інших можливостей, які також будуть реалізовані. В цілому все зводиться до успішного виконання тим задач, які стоять перед гравцем в конкретній місії.

Кореспондент: "Артефакти можна здобути в PvP, а можна і здобути в PvE режимах і взяти їх з собою в PvP?" Вибачте я навіть не розумію про що іде мова, але відповідайте - думаю читач знають.

Олег Яворський: Артефакти можна буде добувати і в PvP-режимі і в PvE-режимі та у вільній грі. Ми думаємо над тим, як збалансувати систему так щоб ті винагороди і ті артефакти, які отримані в одному із режимів можна було в тому числі використовувати і паралельно в інших режимах. Тобто питання обговорюється і ми хотіли б у всякому випадку реалізувати систему саме так.

Кореспондент: На форумах ведуться активні дискусії на рахунок валюти, яка буде у грі. Яку валюту хочуть ввести розробники?

Олег Яворський: Поки із затвердженої валюти у нас є рублі радянські, ще ті. Буде ще преміум валюта, так звана. Як саме ми її назвемо поки обговорюється питання. Питання відкрите.

Кореспондент: Олексій задає питання: "Survarium буде frie-play, як ви збираєтеся його розвивати? Чи буде одна єдина глобальна карта без екранів завантажень чи на локації будуть так звані "кімнати" в які потрібно буде заходити через меню і тому подібне?"

Олег Яворський: Survarium буде все ж таки сесійною грою і нам не доводиться говорити про безшовний світ. Для режиму frie-play можу сказати, що карти будуть значно більшими, ніж вони є для режиму PvP. Надіюсь, що це призведе до ефект схожості з тим, що гравець грає на карті одного великого світу. І не буде сильно відчуватися, може бути ця зміна локацій, але вони будуть.

Кореспондент: У вільній грі буде якийсь транспорт чи ви вважаєте, що, якщо можна буде їздити в те чи інше місце, порушується схема виживання.

Олег Яворський: Так, геймплейно, тобто з точки зору ігрового процесу транспорт ми не плануємо вводити. Тобто, знову ж таки є бажання щоб гравець відчув всі особливості боротьби за виживання на своїх двох ногах.

Кореспондент: Питання від Віталіка далі: "Яким саме способом буде реалізована війна на глобальній карті? Це буде щось подібне World of Tanks або щось інше? Якщо можна, то приблизно розкажіть, які винагороди будуть реалізовані тієї сторони.

Олег Яворський: Детальніше про це, про війну кланів і про глобальну карту ми планували розповісти трохи пізніше. Зараз все ще на стадії введення і реалізації, тому грубо можна сказати, що режим буде трохи подібний із тим, що ви можете побачити у World of Tanks. Ну, звісно ж будуть свої відмінності. Детальніше пропоную поговорити про це трохи пізніше.

Кореспондент: Так, Олег задає нам ряд питань: "Бортпровідник сказав мені, що PvE буде являти собою велику карту на якій буде ряд цілей і гравці самі будуть вирішувати в якому порядку їх виконувати. Це мені нагадало Far Cry. Скажіть чи буде PvE нагадувати їх по механіці, коли гравець сам обирав методи ведення бою і напрям атаки?"

Олег Яворський: Знову ж таки, про frie-play і кооперативний режим ми би все ж таки загострили увагу і поговорили пізніше. Тому що, про ці режими ми плануємо думати уже після виходу командного бою. Зараз PvP, тобто... я б запропонував відкласти цю тему і поговорити пізніше.

Кореспондент: Наступне питання: "Чи плануєте вихід гри на консолях наступного покоління у випадку, якщо PC-версія буде популярна і прибуткова?"

Олег Яворський: В принципі, на щастя і судячи із тієї інформації, яка приходить з інтернету і так далі - консолі майбутнього покоління, їхня архітектура достатньо наближена до ПК і реалізація ігор на цих консолях повинна бути як мінімум простіше. Я думаю, що у випадку успіху Survarium на ПК, можна буде у перспективі говорити про реалізацію на інших платформах, наприклад, консолях майбутнього покоління таких як PC 4.

Кореспондент: Так, наступне питання: "На рахунок кастомізації зброї, чи можемо ми встановлювати апгрейди на зброю прямо під час бою чи це можна буде зробити тільки на базі? До речі чи можна буде знімати апгрейди зі зброї убитого противника або напарника?"

Олег Яворський: Зброю модифікувати можна буде у грі. Робити це можна буде тільки в лоббі гравця, тобто поза боєм.

Кореспондент: Знімати із убитого можна буде?

Олег Яворський: Знімати із убитого, мабуть ні.

Кореспондент: Чи плануються які-небудь додатки для мобільників і планшетів, які можуть бути зв'язані із Survarium. Наприклад, змінити спорядження через телефон чи переглядати деякі дані через планшет?

Олег Яворський: Загалом достатньо стандартна практика випуску підтримуваного якогось додатку на мобільній платформі для клієнтської онлайн-гри. І тут ми також думаємо не відходити від традицій і уже задумуємося про те, щоб реалізувати такий додаток. Тобто, як мінімум для підтримування спілкування гравців, можливо навіть в рамках свого клану, просто в онлайні, в чаті, перегляд статистики, тобто обговорення думок, планування наступних ігрових дій і так далі. Тобто, ми хотіли б реалізувати такий додаток.

Кореспондент: Питання від Владислава: "Коли планується додати у гру карту "Рудня", адже вона була анонсована першою?"

Олег Яворський: Карта Рудня у нас звичайно ж буде. Вона в доопрацюванні зараз, активній. Тому до моменту ВБТ (відкритий бета тест) вона я думаю уже точно з'явиться. Мабуть, вона і раніше буде. Так що порадуємо обов'язково цією картою.

Кореспондент: Вадим Маліновський пише нам далі: "Добридень, Олег. Я як шанувальник серії S.T.A.L.K.E.R., тепер уже Survarium, хотів би вам задати запитання. Поздоровляю із народженням дитини. Цікаво, як ви встигаєте і працювати і приглядати за ним. Чи дитина на ніжних плечах дружини?"

Олег Яворський: Так, спасибі, Вадим. Дитина по більшій мірі на плечах дружини, я допомагаю по мірі можливості. Звичайно ж зараз активний період в роботі, але я вважаю, що потрібно все одно не забувати і жити реальним життям також. Тому усім гравцям раджу проводити час і у віртуальному і реальному світі з користю.

ПосиланняРедагувати