FANDOM

Dwm 2013-08-06 17-21-01-83

Кореспондент: Ілля пише нам далі: "Чи буде у грі так званий "донат", коли люди вкладають гроші у гру і стають кращі. Невже ви дійсно вирішили зробити її безкоштовною, чому?". Два питання. Давайте на рахунок донату спочатку.

Олег Яворський: Я б сказав спочатку про те, що гра безкоштовна - її можна скачати і почати грати в неї безкоштовно, її можна і прийти безкоштовно. Тобто ми зумисно не стараємося зробити модель, коли ти повинен платити для того щоб ти міг перемагати або отримував якісь суттєві переваги в грі за рахунок того, що ти платиш, а хтось - ні. Тобто нам бачиться така модель монетизації, коли людина може заплатити за додатковий комфорт у грі. Тобто, наприклад, якщо я будучи зайнятою людиною і в мене немає багато часу для того щоб грати на сервері, мені буде простіше заплатити гроші за те, щоб отримати преміум-акаунт і з цим преміум-акаунтом швидше прокачатися, отримувати більше досвіду і внутрішньоігрових грошей за менший час. Це знову ж таки доступ до якоїсь більш розширеної статистики ігрової, це можливо візуальні якісь речі, які будуть відрізняти тих хто платить від тих хто не платить, якісь унікальні предмети. Але повторюся - це ті речі, які не дозволять отримати якоїсь суттєвої ігрової переваги, тому що інакше руйнується баланс у грі, а це робить гру не цікавою для тих хто грає і не хоче вкладати туди свої гроші. Ось, ну і ще два слова в принципі про модель цієї frie2play - мені здається, що вона не тільки сучасна, але й достатньо чесна, тому що ігор сьогодні на ринку багато і їх чесно кажучи занадто багато для то щоб гравець, для того щоб розробники, видавці вимагали від гравця спочатку заплатити, а потім пробувати, що це за гра. Мені здається доволі чесно запропонувати їм проект безкоштовно і запропонувати їм таку модель, коли гравець, якщо він цього хоче і вважатиме за потрібне, він може заплатити якісь гроші. Тобто так максимально чесними будуть усі - зі своєї сторони розробник старається зробити дуже якісну і цікаву гру, зацікавити гравці, тим щоб йому було цікаво, був захоплений і у нього було бажання, скажімо так, підтримати ту гру, заплатити за якийсь комфорт в проекті.

Кореспондент: Тобто саме цим ви плануєте заробляти, так фактично?

Олег Яворський: Це та модель на яку ми орієнтуємося при створенні гри.

Кореспондент: І питання на рахунок "донату".

Олег Яворський: Ну, власне ось цей "донат" так званий, тобто оплата у грі вона буде побудована навколо таких ось зручностей або створення більш комфортних умов для гравця без кардинального втручання в баланс гри і без знову ж таки предметів, які суттєво змінюють розстановку сил у грі.

Кореспондент: Наступне питання. "Доброго Вам дня, Олег. Коли уже вийде патч 0.12 і коли вийде новий відеощоденник?"

Олег Яворський: Відеощоденник ми випустили на минулому тижні, буквально чотири дні тому. Його уже можна подивитися на YouTube у нас на нашому каналі. Що стосується патчу, то він уже достатньо давно в роботі. На жаль ми... не так швидко у нас виходить виправити всі та технічні моменти, які є в тому числі синхронізацію на сервері. Як тільки це буде виправлено - патч відповідно уже вийде. Смію запевнити, що ми не сидимо вклавши руки. У грі багато-багато вже змінилося за останні декілька місяців і власне, коли ці зміни з'являться - будуть доступні на сервері. Я думаю, що гравці це оцінять. Поки що ми продовжуємо працювати і я надіюсь що найближчим часом патч на кінець-то з'явиться.

Кореспондент: Питання від Олексія далі: "Розкажіть де вам комфортніше було працювати в Game World чи Vostok Games? Чисто так, по-людськи так би мовити.

Олег Яворський: В GSC мабуть був більш комфортніший офіс, ніж той, що є зараз. Але в цілому мені здається, що атмосфера Vostok Games зараз краща, тому що це новий виклик для команди. Це новий проект і нова сфера - це он-лайн. Напрям у якому раніше ми не працювали, але це таким чином виходить нова цікавість для команди реалізуватися в даному сегменті. Мені здається, що зараз краще - більше свободи.

Кореспондент: А команда у вас по-суті вся та ж і залишилася? Так?

Олег Яворський: У своїй основі це ті люди, які працювали над S.T.A.L.K.E.R. 2. В принципі за рік з лишком, скільки ми працюємо - ми привели і нових людей. Вакансії є, з'являються, тому команда розширюється. Тобто ми спираємося на досвід команди S.T.A.L.K.E.R., але також і запрошуємо активно і інших спеціалістів. Знову ж таки повторюся, приходьте будемо раді бачити нових спеціалістів.

Кореспондент: З приводу... Питання з приводу тестерів. Було дуже багато запитань. Зараз один Вадим задає: "За якиймпринципом відбиралися тестери? Чому ті, хто із самого початку слідкує за грою, має досвід в тестах інших ігор не потрапили на тест, а ті, хто випадково зайшли на сайт отримали інвайти?"

Олег Яворський: Процес відбору гравців для тестування в принципі на даний момент складався із двох так би мовити складових. По-перше, це люди, які брали активну участь в конкурсах, а заходах, які проходять і соціальних мережах в групах і на нашому сайті. Вони змогли виграти цей інвайт заздалегідь і таким чином прогарантували свою участь у альфа-тесті. А інша половина гравців відбиралася в автоматичному режимі серед тих, хто прислав заявки на альфа-тест. Нашій радості, а може і на жаль, тих гравців, які все ще чекають запрошення - заявок ми отримали дуже багато. На сьогоднішній день більше ста тисяч людей прислали нам заявки, тому на жаль ми не можемо поки що пустити всіх, хто хоче. Однак, можу сказати, що по мірі того як гра буде відчувати себе більш стабільно в плані серверної роботи, по мірі появи нових елементів геймплею, ми будемо все більше і більше допускати гравців до тестування. Тому не розчаровуйтесь, тих хто прислав заявку ми відсліковуємо, слідкуємо за інформацією і кінцевому підсумку ви отримаєте доступ.

Кореспондент: Ви сказали, що відбір був автоматичним - ось прийшло запитання, не знаю стьоб це чи дійсно: "Моя собака зареєстрована Вконтактах і отримала інвайт на альфа-тест." Може таке відбутися?

Олег Яворський: Я думаю, що таку собаку потрібно як мінімум на "Україна має талант" куди-небудь відправляти. Ми серйозно задумуємося про те щоб внести якісь віртуальні "кісточки" у вигляді якихось досягнень для вашої собаки у грі. Чекаємо, коли вона почне активно тестувати.

Кореспондент: Юрій задає запитання: "Чи плануєте ви приїхати на дві доволі відомі виставки Games Com в Німеччині і "Ігросвіт" в Росії? Що ви там плануєте робити, покажете новий геймплей чи дасте пограти всім бажаючим?"

Олег Яворський: Скажу, що на обидві ці виставки ми плануємо приїхати. На Games Com у нас буде закритого плану стенд, він буде більше орієнтований на покази гри пресі, а також на показ гри в майбутньому можливо партнерам, видавцям і так далі. Тобто поки що це не буде публічний показ, гра буде, власне ми візьмемо останню версію, яка буде на ту мить. Що стосується "Ігросвіту", це публічний показ гри, який ми плануємо здійснити, оскільки на момент проведення виставки гра уже буде більш пропрацьована, у ній з'являться більше всього. Я думаю, що ми зможемо показати і новий геймплей і локації, все що буде напрацьовано на ту мить. Також скажу, що є і українська виставка, яка пройде в середині серпня із 16 по 18 число. Games Expo вона ось так називається, в інтернеті ви можете знайти всі деталі. Тобто вона пройде у Києві і там ми також плануємо брати участь і буде відкритий стенд, де усі бажаючі зможуть прийти і пограти в гру, поспілкуватися із розробниками, задати запитання. Тому приходьте, будемо чекати.

Кореспондент: Також було дуже багато запитань, які технічні вимоги будуть до комп'ютера?

Олег Яворський: Технічні вимоги оголошувалися в принципі неодноразово. Всі, хто цікавиться, можуть зайти на сайт Survarium.сом, там є розділ питань, що часто задаються і один із них якраз відповідає на те, які будуть системні вимоги. Також є один із відеощоденників, по моєму другий, в якому також все це дуже детально розказано. Так що не полінуйтеся, зайдіть. Не хочу тут мегагерци повторювати все.

Кореспондент: Також було запитання: "Чи буде коробкова версія гри? Якщо так, то що в неї буде входити і яка буде приблизна вартість?"

Олег Яворський: Коробкову версію гри ми розглядаємо, але розглядаємо тільки в ракурсі, можливо, колекційного чи подарункового видання. Питання поки що відкрите і залежить від з одної сторони зацікавленості гравців до цього, з іншої від переговорів із видавцем. Відповідно питання ціни також поки що відкрите. Я думаю, що трохи пізніше ми зможемо більше сказати по цьому питанню.

Кореспондент: Олег пише нам: "Добрий день шановні Vostok Games, одне питання чи буде офлайновий режим для тих у кого немає постійного доступу до мережі інтернет?"

Олег Яворський: Офлайнового режиму не планується. Гра буде зав'язана на підключенні до інтернету. По іншому поки що ніяк.

Кореспондент: Питання від Олексія: "Наскільки широким буде асортимент екіпіровки включно із зброєю в Survarium? І чи буде він з часо поповнюватися?"

Олег Яворський: Асортимент зброї і екіпіровки буде достатньо широким для того, щоб можна було з цікавістю грати великий проміжок часу. Також звісно, він буде постійно розширюватися і оновлюватися. У грі є ряд угрупувань і у кожної із них свій унікальний асортимент по спорядженню, по зброї. Так що ми постараємося зробити максимально різноманітним в цьому сенсі.

ПосиланняРедагувати